Sunday, July 30, 2006

Gear of The Week: Oakland Raiders by Luniz

Those of you who have been hanging around this joint know that Raider Take is generally G-rated, unless I’m quoting Art Shell talking to Jerry “WTFDYTYA” Porter—or selecting “Oakland Raiders” by Luniz as Gear of The Week.

This song, from the album Silver & Black, is often heard thumping at Coliseum tailgates. The chorus has a great hook that sticks in your head: “I’m a Raider, Oakland Raider, from the Bay to L.A. to Las Vegas.” Be prepared for some creative language, too. You’ve been forewarned.

To purchase the album, click here. The individual song can be purchased on iTunes.

7 Comments:

Blogger Stick'em said...

RT: Sorry to change the subject...

but ya still think the Raiders shoulda taken Leinart over Huff?

Then check this out.

Huff is signed, BTW - LOL!

2:40 PM  
Blogger Raider Take said...

Hey, if he pulls an Elway, he might be on the Raiders next year!

6:20 PM  
Anonymous Kevin said...

Just a head up:

The depth chart has finally been posted at raiders.com.

http://www.raiders.com/team/depth.jsp

-k

7:18 PM  
Blogger Stick'em said...

Back to the subject. Who knew Howie Long could rap? I still don't know he can, even after watching this.

Howie might try letting soul brother #1 Henry Lawrence take the mike next time - LOL!

It's worth watching just to see Lester...

4:12 PM  
Blogger Raider Take said...

Holy cow! Wash my eyes out with Comet!

1986...The Raiders are coming off of a 12-4 season. They make this video. They slide to 8-8, then 5-10 the following year. Coincidence?

4:37 PM  
Blogger Stick'em said...

Methinks they should change the song lyrics to "We wear the silver, we wear the black, that is ALL we do."

LMAO - no doubt someone's answer to the Bears' Super Bowl Shuffle.

Ya think Todd Christensen could be any more rhythmically challenged? Gonna start calling Todd "The Ghetto Mormon" from now on...hey, at least he's got the jerry curls for it!

BWHAAAHHHAAA!!!

5:14 PM  
Blogger Stick'em said...

Please note: all proceeds from the sale of this video (yep, all 53 of 'em) went to the Comet Burn Victims Relief Fund.

Please do not let the '80s come back in style...please

5:39 PM  

Post a Comment

<< Home